Objednávka výrobků Oriflame

   Nákup u nás je velmi, pohodlný, jednoduchý a rychlý.

 Následující informace jsou pro nezaregistrované zákazníky, co si chtějí nakoupit výrobky Oriflame cz,  za katalogové ceny  ( bez registrace, bez slevy ) 

Pokud si chcete nakoupit kosmetiku, vyplňte prosím objednávkový formulář.

Do poznámky uveďte způsob dodání zboží, můžete si vybrat ze dvou variant.

 - dobírka - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete při převzetí zásilky
- osobní odběr zboží - zboží si vyzvednete osobně v centru Oriflame Kroměříž, Riegrovo nám. (v  ČSOB), platíte hotově  při převzetí. ( neplatíte poštovné ani balné)

Dodací lhůta je 5 až 10 dní. O termínu dodání včas informujeme zákazníky e-mailem.
Pokud zboží nebude skladem, budeme Vás informovat telefonicky nebo e-mailem. 

Způsob dodání

Objednané zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.
Zákazníkům z Kroměříže a blízkého okolí nabízíme možnost osobního odběru zboží, bez poplatku za poštovné. 

Poštovné

Při zásilce na dobírku účtujeme poštovné ve výši 70,- Kč
 

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní data, která nám poskytujete v rámci Vašeho nakupování v tomto elektronickém obchodě jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům.

Záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz".
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (bankovním převodem).

Podmínkou vrácení peněz je:

 

Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Ve vracené zásilce musí být vložena kopie útržku z balíkové složenky.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.

 Reklamační řád

Ke každé objednávce je přiložen dodací lístek, který slouží pro případnou reklamaci.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné předložit kopii - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.

Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame. Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz.